dorado

FÖOLDAL Argentina 2004 Argentina 2006 Argentina 2008 Hollandi 2009 Galéria

Megint összejött.
Leszállt gép már csak Irénke jött elénk. Ahogy ki jöttünk a reptérről mindjárt a szemünkbe tűnt, hogy nagy a változás minden felé új autók.  Az autópályán hazafelé láttuk a nagy változást. Most nem volt olyan meleg, mert  február van de azért 28 fok volt napos idő. Elfoglaltuk a helyünket a cinchoba, Miki már ment volna fürdeni a pilétaba de majd csak később, mert jöttek az ismerősök barátok. Volt miről beszélni egy folytában csak itthonról faggattak a hírek oda is elértek. Másnap neki álltunk tervezni, hogy hová megyünk, és mit nézünk meg, helyfoglalás a szállass helyeket, horgászat szervezés stb. Most Irénke nem jött velünk, mert az orvosok nem engedték. Elindultunk Cardoba provideciába De Alta Gracia ez 750 km ismeretlen úton oda. Nagy nehezen meg tálátunk a szállást kértünk egy térképet hogy hova érdemes el meni. Első utunk egy Parador el Condor nevű hely 120 km re a hegyekbe 1500 m magas és fél sivatagos nagyon szép volt az út a hegyek között.Vízesés hegytetőn, könnyező kövek és fő látványosság a Condor keselyűk.dorado
Mikor átértünk a hegyen bementünk Mina Clavero nevű faluba itt az érdekesség, hogy két folyó van az egyik balról jobbra, folyik a másik jobbról balra  és a két folyó közt van 20 m, sekély vízben rengetegen fürödtek. Mi találtunk egy olyrészt, ami úgy néz ki, mint egy kanyon.dorado
A faluból elmentünk egy mesterséges tóra Ambalse Atlende sajnos elég büdös volt a tó, mert pangó víz volt benne 10 éve nem működik az erőmű.
Vissza mentünk a szállásra vacsi és meg beszéltük hogy másnap hova megyünk,meg nézzük a többi tavat. Reggel elindultunk egy Embase Los Monilos ez Igazán élő tó nagyon sok turistával és nyaraló emberekkel és hatalmásnak látszót. Innen a másik hoz mentünk, ami KB 40km van innen Embase Del Rio Tercero ez még nagyobb min a másik itt is tele volt nyaralóval  hajó kikötővel. A harmadik tó partjára is elmentük Embase Piedras Moras hát ez se kicsi ráadásul majd nem egy beérnek. Ennek a napnak is vége.dorado
Szállásra mentünk és el kezdtünk pakolni, mert holnap indulunk haza fele Cárdelesre- re út közbe még meg állunk egy igazán nagy tónál. Reggel indulás 8 órakor 280 km van a tó. Meg érkeztünk Laguna Mar Chiquita ez 5 szőr akkora min a Balaton az érdekessége hogy csak az Andokból be felé folyt a víz ki felé nem volt semmi, ami a sok vizet levezette volna 1986- ba magába a tóba 6 falu, van el árasztva úgy, hogy semmi nem látszik belőlük építetek 1 csatornát, hogy leengedjék a vizet, egyéb ként nagyon kedvel üdülő központ volt tele szállodákkal, mint a Hotel Itália ez 6 emeletes szálló de nem látszik. A tóparton áll egy Hotel Wiena luxus szálloda ezen látszik igazán, hogy meddig ért a víz, a parton minden hol romok téglák hevernek.
Délután megyünk tovább Estére haza értünk sok élménnyel. És egy gyomorrontással.
Miki és én elmentünk horgászni Goya-ra 850 km van, este értünk oda egy nagy felhőszakadás után mi meg úsztuk. Reggel indulás horgászni hát csak Piranha fogtunk, rengetet, mentünk Goya alá de ott is ugyan az.Így lett vége a napnak de jó volt.Reggel irány Cardeles e-közbe Jutka és Irénke elmentek meg nézni a magyar parkot.Úgy döntöttünk, hogy átmegyünk Uruguay-ba az Óceán partra telefonok szállás után találtunk Costa Azul-ba sajnos kerülnünk, kellet úgy 450 km, mert tüntetők lezárták a Gualeguaychui határ átkelőt.
Így sietnünk kelet, hogy elérjük időbe a foglalt helyet ezért csak egy-két helyen álltunk meg egy folyónál is. Átmentünk Punta De Esten ez Uruguay nyaraló városa tele modern épületekkel, szállodákkal nem tetszet,de város szélén meg változót a véleményem nagyon szép házakat látunk a dűnék között. Estére oda értünk a szálláshelyre egy kis ház a mienk Meg beszéltük hogy reggel meggyük fürdeni de tévedtünk 21 fok lett és nagyon fujt a szél. Mit teszzük, nézünk szét a közeli városba.
Kis város de minden van, kimentünk a hullámtörő gátra csak úgy csapkodtak a nagy hullámok, elkezdet esni. Másnap ugyan az esik, fúj de elmentünk Lagun de Rochat megnézni aztán autó haza.
Harmadik nap mit az előző irány egy Fortaleza de Santa Teresa Rocha itt látunk egy várerődöt és egy nagy nemzeti parkot ez 350 km volt a Brazil határon, nagyon más volt, mint amit mi ismertünk várakat

Aztán csak eset és fújt, amikor elállt kimentünk de rögtön esni kezdett. Pénteken mikkor már csak egy napunk volt elállt meg próbáltunk volna horgászni, de csali semmi, nem volt nyitva a horgászbolt semmit nem lehetett, ami csalinak jó ideges is lettem. Másnap irány Cardeles süt a nap 30fok még tettünk egy kis kerülőt Colon del Sacramentoba az első Portugál város itt sétáltunk a régi városba érdekes és szép volt és jó idő
Út közbe visszafelé eltévedtünk egy kicsit az úton madárpókok rohangáltak. Oda értünk a határhoz meg kérdezték tőlünk, hogy autóval jöttünk Magyarorszáról mondtuk igen. Még hátra van pár száz kilométer, esteledik és szakad az eső 22 órára értünk haza.
Két napig eset harmadik nap elmentünk Temaikén-be sétálni eleinte jó volt de fél óra után leszakadt az ég, és ronggyá áztunk szó szerint. Eljött az utolsó nap búcsúvacsora, mint mindig Józsi készítette ott volt mindenki, aki csak lehetett csak Imre hiányzott.

Itt a búcsú ideje a reptéren Irénke mondta, már most várja, mikkor jövünk, sajnos nem tudjuk, mert most nálunk nem jó. Mihelyt csak lehet minden képen jövünk hozzád.
Most a búcsú rozszab volt, mint más kor, mert nem tudjuk azt mondani, hogy 2 év múlva jövünk.

www.dorado.sokoldal.hu
Tetszett ez az oldal? Mutasd meg az ismerőseidnek is!